rólunk
órarend
galéria
elérhetőségeink

Szabó-Dobos Katalin

http://www.reggelitornak.hu/

 

                                  
ÚJRA! ÚJRA! ÚJRA!
Kismama torna Kecskeméten!

Április 20-tól, hétfőn és pénteken 10:10-11:10 ig,

Tornázz nálunk akár pocakkal akár már a babával.

 

Szabad-e várandósan tornázni…?

Az egyik legkritikusabb kérdés tapasztalatom szerint a várandós kismamák számára, hogy szabad-e terhesen tornázni és ha igen, mettől az időponttól meddig.

 

Szeretném, ha minden kismama tudná, hogy ha nem veszélyeztetett terhes, nem csak szabad kismamaként tornázni, de szükséges is.

Olyan sok a jótékony hatása egy ésszerűen felépített kismamatornának, hogy ha ideje és lehetősége engedi a kismamának elmenni egy szakember által felépített tornára, tegye meg és tornázzon. Én azt ajánlom, ha jól esik, az első héttől az utolsóig tornázzon, ha az orvosa másként nem rendeli.

Most nézzük meg milyen jótékony hatásai vannak a kismamatornának:

 

  • Kondiba hoz, és edzetté tesz.
  • Kimutathatóan jobban bírják a terhesség alatt többet mozgó kismamák a fájdalmat, és a szülést is könnyebben viselik.
  • A szüléshez szükség van "fizikai állóképességre", ami a mozgással megteremthető.
  • Csökken a trombózis kialakulásának veszélye a szív és érrendszer  mozgással történő "karbantartása" következtében.
  • A terhességi diabétesz (terhességi cukorbetegség) kialakulásának is kisebb az esélye, ugyanis a mozgással elérhető, hogy a kismama szervezete könnyebben feldolgozza a cukrot.
  • Csökken a vizesedés és visszér kialakulásának veszélye, mert a nyirok és vérkeringés megfelelő tornával mozgásban van tartva.
  • Energikusabbá, fittebbé válnak a kismama napjai, mivel a torna felpezsdíti a vérkeringést és több oxigén jut a sejteknek.
  • Nem alakul ki hát és derékfájás, vagy ha már jelen van, az mérséklődik, vagy teljesen el is múlik.
  • A terhesség alatti torna hozzásegít a könnyebb és rövidebb vajúdáshoz és szüléshez
  • Csökkenti a torna az esetleges depressziót és szorongásérzést
  • Azok a kismamák, akik tornáznak a terhesség alatt lényegesen kevesebb többletsúlyt vesznek fel
  • Könnyebben alszanak el
  • A mellizom torna hatására, jobban megőrzik mellük eredeti formáját
  • Sokkal gyorsabban épülnek fel szülés után és nyerik vissza eredeti alakjuk

 

Várlak szeretettel: 

keddenként 11.30-12.30-ig és pénteken: 10.30-11.30-ig

Sz-D Katalin edző 

Elérhetőségem: 0670-7707815 honlap/info: www.reggelitornak.hu

Ha szeretnél jönni tornázni, kérlek jelentkezz be előre!