rólunk
órarend
galéria
elérhetőségeink

Szabó-Dobos Katalin

http://www.reggelitornak.hu/

Várandóság után 6 héttel már lehet tornázni!

Kismamák jöhetnek a várandóság első napjától az utolsó hétig!

 

Kedves anyukák!

 

Új lehetőség! Tornázzunk együtt, hétfőn és  pénteken 11:10-12:10-ig.

 

Tudom, sok anyukának nincs lehetősége arra, hogy pici gyermekét rábízza valamelyik közeli család tagjára. Ezért örültem annak a lehetőségnek, ami a nemrég szembesétált velem.


Az ötlet az volt, tartsak baba-mama tornát olyan anyukáknak, akiknek pici 0-36 hónapos gyermekük van. Így azoknak a fiatal anyukáknak sem kell lemondani a tornáról, akik nem tudják gyermeküket a torna idejére valakire rábízni. Hisz mialatt az anyukák tornáznak, gyermekük mellettük játszhatnak, pihenhetnek, figyelhetik anyut, vagy a környezetet, hallgathatják a szép zenét.
Nem kell félni a szoptatós anyukának attól sem, hogy megfogyatkozik a tejük, vagy izomlázuk lesz, mert pulzust magasra emelő izzasztó gyakorlatok nincsenek az órán.

A gyermekek is jól fogják magukat érezni, mert szeretetteljes közegben lesznek és kellemes zenéket fognak hallgatni.

A minta pedig el kezd bevésődni: ANYA TORNÁZIK=JÓ NEKI=NEKEM IS JÓ= ÉN IS FOGOK TORNÁZNI…

 

Mire számíthatsz, ha eljössz hozzánk:

 

A testedzés jótékony hatásai:

Mindannyian tudjuk, hogy az edzés fontos a jó alak eléréséhez. A legtöbb esetben éppen a jó alak elérésének vágya az, amiért elkezdünk edzeni. De nem ez az edzés egyetlen pozitív hatása. A súlyfölösleg leadása mellett nagyon sok más fontos élettani előnnyel is számolhatunk.

1. Jó közérzet 
Szeretnél jó hangulatú és optimista lenni? Az edzés azzal, hogy erősebbé, kitartóbbá, rugalmasabbá és jobb megjelenésűvé tesz, visszaadja önbizalmad is. 

2. Jobb alvás 
Mivel az edzés következtében izmaid kevésbé lesznek feszültek, könnyebben ellazulsz alvás közben is. Észre fogod venni, hogy gyorsabban elalszol, mélyebben alszol és reggel frissebben ébredsz fel. 

3. Jótékony hatás az emésztőrendszerre 
Az edzés pozitív hatással van az emésztőrendszerre is: a belek stimulálása, a puffadás enyhítése, szorulás megszüntetése. 

4. Fiatalság megőrzése 
A rendszeres testedzés javítja az izmok, az ízületek és az immunrendszer, az idegrendszer, a hormonrendszer, szervek a vér és nyirokkeringés stb. állapotát. Így hosszútávon megőrizhető az egészség és az egészséges kinézet. Minden évben hatalmas összegeket költünk egészséget és megfiatalodást ígérő termékekre. Pedig az öregedési folyamatok lelassításához az is elég, ha rendszeresen edzünk.
 
5. A fizikai és mentális stressz csökkentése 
Az edzés segít megbirkózni a fizikai és mentális stressz hatásaival, és csökkenti a pánikrohamok előfordulásának valószínűségét. 

6. Gerincfájdalmak enyhítése, testtartás javítása 
A gerincátmozgató gyakorlatok, a nyújtógyakorlatok, a hátizmot erősítő gyakorlatok erősebbé, fiatalabbá teszik a hátat, és enyhítik vagy megszüntetik a gerincfájdalmakat vagy a szimpla hátfájást.

7. Nagyobb rugalmasság 
A nyújtó és erősítő gyakorlatok váltakozása és egyensúlyban tartása az órák alatt, javítják az izmok rugalmasságát.

8. Pozitív hatás a szellemi képességekre 
Az edzések hatásait otthon is tapasztalni fogod: frissebben és koncentráltabban nézhetsz szembe a napi feladatok kihívásaival. 

9. Magasabb fájdalomküszöb 
Az edzés növeli a természetes fájdalomcsillapítóként ható endorfinok mennyiségét. Így a nők könnyebben megbirkóznak a premenstruációs fájdalmakkal és a menstruációs görcsökkel is. Emellett ha az edzés alatt mélyen lélegzel, több oxigén jut a véredbe, ami ellazítja a méhedet is. 

10. Kiegyensúlyozott vércukorszint 
A testedzés segít a vérglukóz szintjének kiegyensúlyozásában, ami különösen fontos a cukorbetegek és a cukorbetegségre hajlamosak számára. 

11. Egészségesebb bőr 
A magasabb oxigénszintnek és a jobb vérkeringésnek köszönhetően a bőröd rugalmasabbá válik, kinézete frissebb fiatalosabb lesz. 

12. Erősebb és egészségesebb csontok 
Az edzés javítja a vérkeringést és a tápanyagok csontokba áramlását, ami csökkenti a törések és csontritkulás kockázatát. 

13. Koleszterinszint szabályozása 
Az edzés növeli a „jó” koleszterin szintjét a „rossz” koleszterinnel szemben, és a trigliceridek számát is csökkenti. 

 

14. Kardiovaszkuláris betegségek kockázatának csökkentése
Kutatások szerint kétszer nagyobb eséllyel alakulnak ki kardiovaszkuláris betegségek, ha nem edzed rendszeresen testedet. Az edzés hatására, ugyanis erősödik a szívizomzatod, felpezsdül a vérkeringésed, ami számtalan jótékony hatással jár és így nagy a betegség megelőző szerepe. 

A célirányos torna enyhíti a már kialakult betegségek tüneteit, és megakadályozza az új betegségek kialakulását.

 

Most már éppen elég, a testedzés mellett szóló érvet ismersz. Akár már ma is elkezdheted megtervezni, hogy is juss el tornázni. Nem fogod megbánni!

 

Várlak, várunk szeretettel:

 

Sz-D Katalin edző

 

Elérhetőség: 0670-7707815 honlap/info: www.reggelitornak.hu

Ha szeretnél jönni tornázni, kérlek jelentkezz előre!